Ariadna al laberint grotesc


a la penombra escric
versos altres que tu
on el pesar no és una mensura
és una realitat

si tal volta
els ulls de Zeus
m'escoltaren
et donaria saó!!!

i la moneda en el Llac
cau
on la barca m'arreplega
en l'intent d'acaçar paraules
i alguna que altra sorpresa

busque i busque
i en el dubte sobre el dubte
sóc

i la Gran Partida amb Thànathos
continua
amb mà tremolosa i calculant
la dama mata el peó

¡Gran Cèsar!
ajusticíam
en els meus dístics
fes-me arribar
el teu gran i inútil poder!!!

mentrestant
els meus ulls
parlen sobreres raons
on l'exist ets tu
i tu
no sé qui ets
arremolinades
les extintes experiències
combaten
els tafurs celèstics
¡Parques!
¿què fileu?

i a la càrcer de mi
i enlloc
tu hi ets inexistent
però salvada per la paraula

què queda
¡trista solitud!
més que una ampolla
mig o mig?

què rau en el combat
sinó
un gran dubte
de sóc i ets?

¡Ariadna!
la dels atzucacs et diré
perdut heroi
m'anomenaré
esclau Sió
serà el teu camí

batalla
tanta batalla
per honorar els vells
i el temps del temps
que oblida
la ferida furgada
d'allò que no fou

quins arbitris
Antígona
amaguen
la destrucció del nostre món?

si una única guerra s'escau
entre tu i jo

en la felicitat perduda
de les mirades perdudes
escau


Comentaris

Entrades populars