Res més

decidisc no entendre
deixe a la sort les paraules
els ulls ja cansats no veuen
els peus em pesen quintals de camí
ara la veu es cansa
les forces cauen en la desgana
necessite arreplegar la tristor
et dec la veritat de l'enyor
et puc descriure les gotes de record de cada instant que et recorde
el plor no m'escau si t'estime
ets més que això
ets els instants que escapse
pots ser el tot i la necessitat
seràs el nord del meu camí
la necessitat de les coses importants
el detall d'allò que serà
la nota descordada del meu cant
per això el sentit i la significança de no deixar lax  l'estimar
per tot el que pots dir-me
per tot el que cabdal em significa
no vull ni pretenc oblidar el que signifiques
al teu costat intente recolzar-me
eixa veu serena que vull escoltar
serà enamorat el sentiment
serà estima el verb
seràs tu allò que és
res més intente
res més faré
res més

Comentaris

Entrades populars