nÀiXer

tant...  tant de somni i una cruïlla    decidir    \  |   indecidir ------  ara un pas   ara un altre...    potser penombra   potser absurd   potser enlluernament      naix la mirada   naix l'esguard    comença l'ull a disparar ingenuïtats mots encreuats suors encadenades  com et dius? Em dic dir   em dic camí   em dic no-res...
 els ulls s'obrin com una lleixa i des d'ella un abisme es toca   s'anhela   es desitja   llance una fletxa d'acer que talla les partícules en parts desiguals   em talle també ingènuament        l'ombra  figura truncada es despedaça alhora desordenada salada silenciosa orgullosa críptica

alce el cap  mire els déus els llance un altra fletxa enverinada i desitge que el buirac calle!!! els peus ara s'entropessen entre la quietud i no vull sagnar cap llàgrima vull que les coses caiguen pedres de riu entre l'abisme no vull l'amor ni la frustració  vull l'error  vull la cobdícia d'assassinar la negror  vull deixar dessagnar tots els moments on la inquietesa regna i revenjar-me amb una riallada sarcàstica    la perfecció del crim em relaxa

em colpeixen les nafres i amague les evidències   em disfresse de meravella i justícia i esdevinc utòpic   cante el dolç drignar de les ales d'unes oronelles...  i taque de verd de taronger els ulls i escric un gran sermó de clemència i joiós faig pública l'estultícia i mentisc...
      
   

Comentaris

Entrades populars