no vull que penses que la necessitat em venç perquè aqueix no és el motiu ni molt menys  allò que sent per tu és pur i no és vençut pel desesper ni per la impaciència  ja que el sentiment és real com l'oneig de la mar o els els estels del teu somrís   quan aquest proper dia que et vaig admirar de nou no m'imaginava que eres tan bell encara que sé que ho ets de sobres   de fet sempre ho has estat  el noi més garrit del món!!! la pedra maragda dels meus ulls melancòlics per la presència d'aquell qui estime de veres  però això són coses que tu coneixes de sobres perquè te les he fetes saber quan esqueia l'ocasió i jo podia despullar el meu amor per tu  però bé la vida passa entre tu i jo el destí ens vol unir sé que m'estimes perquè qualsevol no somriu amb la plenitud que tu ho fas i els teus ulls regalen alegria quan ens veiem de viu en viu i em deixe nua l'ànima sense demanar res a canvi tan sols que tu em mires i sigues el noi més feliç de la terra és sincer el que dic t'ho dic des del cor i amb el cor  així escamotege els meus versos per vós i sols per tu únicament per tu i el que representes en la meua vida ara i per sempre

Comentaris

Entrades populars