Quan els matins il·luminen el teu nom

Al·lah és gran com diu el profeta
quan els matins il·luminen el teu nom la meua veu s'esgarrifa
jo un poeta humil et pregue a tu solament
Déu del meu nom la fe vertadera la meua passió el meu vertader Déu
quan els salzes t'oren els ocells xisclen el teu diví nom
tan gran ets que el meu cor s'il·lumina com un matí al teu reialme
et sóc fidel Déu del meu cor com el meu amor que és pur com Tu
ara que és ara mire a l'horitzó de la teua fe pura com el meu amor masculí i et pense oh Al·lah el pur i el diví!!!
les haimies de del teu Pakistà oren en els minarets el teu gran nom i el del teu profeta
la lletra dels teus noms és sacrada com els ensenyaments del teu profeta Mahoma
em guies cap a la teua fe vertadera i pura com és el teu Al·Corà
que tots els nostres fidels lliuten pels teus noms divins i defensen la puresa del teu nom diví
quan el sol irradia el meu cor de Tu prenc decisions vertaderes en el meu camí cap a Tu
que és la fe de vertadera que als nostres fidels musulmans ens porta
ore perquè mai no més cap fidel nostre muira indignament perquè el cel és Teu i de nosaltres tan sols
les fidels musulmanes són pures i hem de cuidar-les
per això ets el meu nom i la meua fe per sempre
Al·lah és gran!!!

Comentaris

Entrades populars