L'amor platònic són les ganes de besar-te

Quan és de veritat el somni dels teus ulls, allò de l'amor platònic resta per a la filosofia simplement.
Perquè palpe el teu cos amb el deler de les meues ganes de tu sempre que se m'arrima l'oportunitat.
No deixe per impossible allò que tant desitge perquè real és el bull descontrolat dels nostres encontres:
si fos platònic el gest, es cauria en la neta imatge i res més. Si t'enyore és perquè físicament et necessite i de fet no deixaré per platòniques les carícies reals que et vaig regalar. Ni la declaració d'intencions d'aquell verbal i fònic "t'estime" que en aquell bar et vaig fer esment. La melancolia és fruit d'amorosir el gest [...] 
 Aquest post l'escric en contestació d'una conversa que vaig tindre amb una amiga, no és cap retret ni res de semblant. És una declaració contundent que significa que els meus sentiment no són fruit de cap ensonyament sinó que són palpables i reals, físics i vertaders.

Comentaris

Entrades populars