Gràcies amics nord-americans, vosaltres sabeu de literatura o no?

De bestreta o com dieu als EUA First-of-all us deixe aquest comentari per riure'm un poc dels espanyolets que no aprecien ni la merda que caguen, ai quina boutade, no, vaig nàixer com ja sabeu germans, d'on sigueu, d'Oklahoma o Sprigfield que, per cert, creuen que sols existeix als còmics del Matt, o a Ollapahola, sé més del que a voltes insinue i vull apreciar a tots aquells lectors blancs, caucàsics, afroamericans, sinoamericans o els pocs caucàsics russos que em segueixen o teutons que em llegeixen sempre amb unes crítiques ferotges, si us plau, o els que vindran, us aprecie molt encara que en sigueu 1 o 2 o 3 em dóna el mateix, si em seguiu és perquè aprecieu el meu llarg treball des de l'any 2008 o 2009 no me'n recorde espanyolets???!!! En serio, gràcies des del principi que em seguiu si des de Filipines o Austràlia o Vietnam, sóc una persona senzilla, del carrer, no demane fama ni premis ni diners, demane que el meu treball siga reconegut perquè espanyolets un escriptor no es forma amb una carrera acadèmica, es forma amb lectura, lectura, lectura, escriptura, escriptura, escriptura i error, error, error i error. Si sembla una equació d'Eisnstein o Nietzsche o Immanuel Kant.
Ho faré fàcil espanyolets, us en aneu a fer la mà i us envie una bala a la recàmera de platí.

Comentaris

Entrades populars