No desitge més

no desitge més que el bes dels teus ulls
no desitge ni tan sols l'albada quan et retrobe net en la nostra estima
encara que no seria balder que la casualitat ens fes amics
ja que no desitge més que estimar-te com a amic t'ho promet
vull una lluna nova que ens guie pel llarg camí de l'estimança
i una nit privada per a tu i per a mi  amic
els sentiments no s'esbraven a l'intemperança
es guarden com una fruita saborosa amorosa enamorada
ara que és ara vull el teu cos encara que pacient guarde el nostre secret
ningú sabrà qui ets ja que gelós sóc del que sent per tu
a més mai no forçaré el desig ja que et dec privança
no és cap secret que t'estime puix el poema que t'escric vol dir-te sols a tu el que sent
encara que ningú sabra pas qui ets  et dec el deler de guardar els nostres sentiments
no desitge més que el sabor de la teua veu
tremolen els meus ulls quan el deler s'acosta
sols desitge la teua felicitat  t'ho promet
crec que és sincer el que et desitge tanmateix vull acompanyar-te en el nostre camí
car els enamorats separats només pateixen perquè estimen el dolç encontre de l'altri
no puc dir res més que ens importe  els noms ja vindran amb el pleniluni
amic   sols et desitge que m'estimes   sé que m'ho has demostrat qui-sap-lo
no és això... és el desig del teu cos  els teus llavis  els teus ulls
i els llençols tacats de lluna que per reals no siguen manllevats
ara que és ara escull la color d'uns ulls que ni tan sols gose d'evitar
són tan bonics que tremolen els meus sentits en admirar-los
ja mai gosaré a falsejar res que no siga teu ni meu
a més els nostres sentiments són nostres de ningú més
tranquil amic   ningú sabrà els nostres verbs ni qui ets
sé que no és fàcil guardar allò que tan de temps hem guardat
recordes quan ens vam trobar per primera volta....
vas ser nen jo pacient amant
t'ho assegure ningú trencarà el que sent per tu
t'estime i ho faig saber a tu tan sols a tu perquè ets el noi més bonic dels estels del meu cant
fins ara t'espere i mai no deseperaré  un bes!!!

Comentaris

Entrades populars