Quan érem nens

quan érem nens
tu jugaves amb els teus cabells rossos de vent
a lliurar l'amor que ens professàvem
érem nens els quals la vida ens retia dolçor
els teus ulls de fantasia faiçó em deleraven els ulls mullats de tendror

anglès de terra sang d'alegria
m'aconhortava amb el suau ritme del teu cos de nen
ja res importava... ja res amic meu...
ara que ho recorde els ulls em vessen llàgrimes d'amor
i dir que t'estime és massa obvi
és més que el simple despit d'una dona que mai no estimaré
ni ho pretenc!!!

sóc sincer si et dic que t'enyore anglès d'ales rosses angelicals
tampoc importa el temps que compte ara fa tant...
després si et dic que quan em vas deixar vaig plorar llàgrimes de mar sense consol
no et mentesc gens ni mica
aquest poema és dolç com el teu record
i no vull plorar massa perquè tu sols m'importes a mi
i desitge que sigues ara l'home més feliç de la terra
et sóc completament sincer

ara i avui et rememore amb honestitat
deixe de plorar i et dic amb franquesa aquest poema que és sols per a tu
jo estaré on tu sempre saps que estic
aquell estiu mai no l'oblidaré anglès d'ales rosses angelicals
el meu nom no cal que el sàpigues car saps massa bé que la meua estima és vera
no importen els anys que t'he enyorat ara som més grans i no cauen en sac buit els nostres sentiments
no... i més que no... encara recorde el teu somriure i els teus ulls de color britànic

deixe passar la pàgina i em concentre en les imatges que m'amoroseixen
te'n recordes quan vam parlar per primera vegada,,,
és i serà el millor moment de la meua vida de nen t'ho assegure anglès meu
aquell parc del meu poble és i serà el Parc de les Ales Rosses
en honor a tu i sols a tu

només volia dir-te que encara t'estime
i que sempre seràs el meu nen anglès
res fins aviat amor meu!!!


Comentaris

Entrades populars