L'únic objecte del meu missatge

avui la lluna m'ha demanat que no dubte:
primer que no deixe a l'albir el que sent per tu encara que les [meues forces desencadenen malura -tal volta podré vèncer allò que m'atenalla   estigues segur que no defalliré en l'intent-
després m'ha recomanat l'elixir de la paciència encara que jo [desesperat pel que sent per tu no he sabut digerir-lo: et demane [disculpes
avui la lluna m'ha demanat un favor:
entre llençols veritablement desfets per ambdós vol il·luminar [els teus opalins ulls quan m'esguardes de fit a fit
vol que el clar de lluna ens mossegue de real lascívia

a la lluna li demane la concupiscència d'un bon poema -aquest [l'escric des de la humilitat-
amic del meu cor     fa massa que t'enyore
les llàgrimes que volen caure dels meus ulls
tan sols volen significar que t'ame...
ja no sé com trobar l'equilibri després de tan de temps sense [veure't
lluite perquè aquesta sempiterna dolença no em faça impossible [allò que tan desitge: tu
avui el poema és senzill: et torne a demanar disculpes  la [dolença m'hi obliga... els versos demanen torpitud
només et deixe la certitud del que sent
és aqueix l'únic objecte del meu missatge
 

Comentaris

Entrades populars