Ara que l'afluència de lectors és paupèrrima, (és increïble com les modes passen i em causen fàstic), escric aquest post per dir que estic concentrat en la complexa realització de diversos projectes literaris deixe abandonat voluntàriament el  bloc, i què passa?! Ja he dit moltes voltes que necessite lectors crítics, sóc un escriptor novell -encara que considere que la meua grafomania m'empeny a certa maturitat "in pectore"- que aprecia el treball ben fet i l'esforç. El meu ofici és l'escriptura encara que ara per ara tan sols em dóna les satisfaccions de veure com els projectes literaris van endavant -a poc a poc, però sense pausa- i creixen. Tan sols vull dir que m'importa una merda l'èxit i tot el que comporta, estime més realitzar un bon treball literari i amb certa qualitat. Visc per a la literatura i és una vocació que encara que em reporte minsos beneficis econòmics em dóna molt de plaer i satisfacció. Els diners com la fama, l'èxit, la popularitat... són fets instantanis que van i vénen i s'esmunyen com profilàctics gastats per una societat burda i cansada pel seu patetisme lumpencapitalista. A més, el meu ritme de treball està fora de les expectatives de consum habituals, voraces i més aïna preocupades per qüestions temporals i immediates que per coses realment vàlides, que valen la pena. Ara per ara continuaré amb els meus projectes i aquest blog n'és un, o siga que paciència que ja us donaré arguments per a llegir-me. Gràcies per la vostra atenció, la paciència és la mare de la ciència, en fi.

Comentaris

Entrades populars