Amb disculpes, l'autor.

Després d'uns dies sense poder-me connectar, voluntàriament per veure la ignorància de la majoria d'usuaris d'intranet, com es deia abans, torne a fer pública la meua veu i el meu criteri. I dic les coses a la cara, per si algú les vol escoltar o no!!! Avui en dia la xarxa està podrida de gent que tan sols la utilitza per a jugar a jocs sanguinaris i "gore" i per a fer maldats, com piratejar webs útils o kraquejar pàgines serioses. No importa el preu que hem de pagar qui volem fer de la xarxa una cosa útil i interessant, el preu és l'anonimat i per això m'he allunyat  per uns dies -abstinència voluntària- i us he provocat amb els darrers posts que tan sols volien èpater o siga fer-vos alçar les orelles i despertar-vos, nois!!! No ho faig més llarg, jo tinc els meus lectors i amb ells em conforme siguen deu, un o dos-cents, no m'importa. Busque lectors de veritat, crítics i entesos, lectors que llegeixen i no usen la xarxa per a kraquejar els vertaders creadors de contingut. Res, després de l'abstinència, a la brega!

Comentaris

Entrades populars