NÀIXER


a aquells/lles que comencen a somniar

tant de somni tant tant... en la cruïlla: decidir o indecidir ara un pas ara un altre i veig la llum
eixa llum que no m'enlluerna com l'afartament de vosaltres ignorants afartats i fartons de sexe i
violència la veig sííííí allí com naix petitona petitona un'esma en cad'ull un somriure amb el cos
un no-sé-què: amistançat per suposat!!! però en els ulls un aclucament bonic un rebotre de colors que me fa
distraure de tot allò innecessari com te dius flor meua? que t'am te dic en aquell incert moment de
trobar-nos que am eixa causalitat dictada pels Déus i eixa sort de camí que veig amb tu...
mira la lleixa dels meus ulls com s'asserena com s'il·lumina infinita en veure't passar en veure't
asseguda en aquell bar mentre balbs els peus entropessen amb l'aire eteri i el meu fum de cigar
espeta l'alambic de l'esperança tu me fas vore l'impossible possible dels teus ulls i la teua serena presència ets com
un naixement inexplicat síííí isc a la llum a l'impossible i em dic: calleu buiracs!!! sagne amb la mar ara
eixa cosa salada que'm regala viva com una penyora en llàgrima hi han coses però com un roc que
sempre cauen: lo meu amar sura tanmateix com l'èter amb teories relatives en un espai donat al
pes eixe pes tan greu i seriós com és l'amar te veig en la veu com un compàs multicolor i llampant
cada'un representa la frustració de no poder-te dir mes ets tan plural i rica en la teua saviesa gnota
qu'admire la teua silfídica bellesa i no engavanyen els erros ENRIQUEIXEN en l'instant en què tot
no desapareix i sols quedes tu amor perfeta més més amunt on ningú --sols qui tu i jo sabem i volem-- ni podrà vore el que tu
ets amb mi (invidents de l'evidència que nafra en mi) però les teues nafres són com la merenga en boca
tanta meravella com no me pot colpir?!!! cometria la injustícia (i el lloc) tu certa jo utòpic mes
CERTAMENT T'AM MOLTÍSSIM!!! :) com quan veig passar les oronelles i el verd del taronger
acarona suau els meus trajectes ciclistes pel terme saforenc i els fèrtils bancals me recorden que tal
volta no escriga les millors lletres dels segles que poc és poc i prou!!! que puc fer per a ser poc si no puc!!!
quan veig enaltir la teua joia brindant-me al sol la copa daurada del teu somrís vull meravellar-me de
teua meravella essencial orgànica ben feta front a mi egoista inútil egocèntric capquadrat??? però
com no ho sóc sols te dic
t'am al·lota!!!

Comentaris

Entrades populars